Hyvinvointivalmennukset

"Pauli luo valmennuksessaan energiallaan ja olemuksellaan turvallisen tilan, jossa ihminen voi olla oma itsensä ja haavoittuvainen."

Elämänpolun valmennus

Kuvittele, että löydät avaimen onnellisuuteen ja hyvinvointiin – avaimen, joka avaa ovet uuteen, valoisaan ja täyttävään elämään. Tämä ei ole vain unelma; se on mahdollisuus, jonka Oivaltamispalvelut tarjoavat sinulle Elämänpolun valmennuspalvelun kautta. Tämä ainutlaatuinen palvelu perustuu positiivisen psykologian, ratkaisukeskeisen valmennuksen ja elintapavalmennuksen syvällisiin oppeihin, jotka on suunniteltu erityisesti sinun onnellisuutesi ja hyvinvointisi kehittämiseen.

Kuvittele hetki, jolloin oivallat, millainen elämäsi todella on, ja näet selkeästi, mihin suuntaan haluat elämässäsi kulkea. Elämänpolun valmennuspalvelu tarjoaa sinulle juuri nämä oivallukset. Se auttaa sinua tunnistamaan unelmasi ja asettamaan realistisia tavoitteita, sekä antaa sinulle konkreettisia työkaluja ja menetelmiä näiden tavoitteiden saavuttamiseen. Valmennus ei rajoitu vain fyysiseen hyvinvointiin, vaan se kattaa myös henkisen elämänpolun valmennuksen, joka on yhtä tärkeä osa kokonaisvaltaista hyvinvointia.

Elämänpolun valmennuksen sydämessä on Pauli Liikala, kokenut valmentaja, joka tuo palveluun ainutlaatuisen yhdistelmän asiantuntemusta ja henkilökohtaista kokemusta. Paulin pitkäaikainen kokemus konsultoinnista, mentoroinnista ja yrityskummitoiminnasta yhdistettynä hänen kattavaan koulutukseensa elintapalääketieteessä, positiivisessa psykologiassa ja ratkaisukeskeisessä valmennuksessa tekee hänestä ihanteellisen oppaan matkallasi kohti parempaa elämää. Paulin oma tarina, joka sisältää melanoomasta toipumisen ja henkilökohtaisen henkisen polun kulkemisen, inspiroi ja rohkaisee sinua uskomaan, että myös sinä voit kohdata ja voittaa elämäsi haasteet.

Ota siis rohkeasti askel kohti uutta, onnellisempaa ja terveellisempää elämää Elämänpolun valmennuspalvelun avulla. Sinä ansaitset sen!

Elämänpolun valmennus auttaa sinua oivaltamaan;

1. Millainen elämäntilanteesi on

2. Mihin haluat elämässäsi päästä

3. Millaisin keinoin pääset tavoitteisiisi

4. Miten varmistat tavoitteidesi toteutumisen

Valmennuspalvelu keskittyy yksilön onnellisuuteen ja hyvinvointiin. Palvelu on yksilökeskeinen ja tähtää yksilön fyysisen ja henkisen hyvinvoinnin kohentamiseen.

Elämänpolun valmennuspalvelu toteutetaan nelivaiheisena kokonaisuutena

1. Millainen elämäntilanteesi on (Kertatapaaminen etäyhteydellä 30-45 minuuttia.)

Ensimmäisessä vaiheessa käydään lävitse asiakkaan nykyinen elämäntilanne sekä käsitellään kehon ja mielen hyvinvointia selvittämällä keskustelun kautta muun muassa asiakkaan ajankäytön hallintaa, arvojen mukaista elämää, stressin määrää, liikuntaa, ravintoa ja unen laatua.

2. Mihin haluat elämässäsi päästä (Kertatapaaminen etäyhteydellä 30-45 minuuttia.)

Toisessa vaiheessa määritellään asiakkaan tavoitetila. Ensimmäisen vaiheen havaintojen perusteella selvitetään asiakkaan toiveet ja tavoitteet ihanteellisemmasta elämäntilanteesta.

3. Millaisin keinoin pääset tavoitteisiisi (Kertatapaaminen etäyhteydellä 30-45 minuuttia.)

Aikaisempien vaiheiden lopputulemana yhdessä asiakkaan kanssa luodaan suunnitelma siitä, miten asiakas pääsee nykytilanteesta tavoitetilaansa.

4. Miten varmistat tavoitteidesi toteutumisen (Useampi tapaaminen etäyhteydellä 20-30 minuuttia.)

Neljännessä vaiheessa seurataan säännöllisin väliajoin tapahtuvilla etätapaamisilla sitä, miten hyvin suunnitelma toteutuu ja tarvitaanko lisää kehittäviä toimenpiteitä.

Käytännön toteutus

Elämänpolun valmennuspalvelu toteutetaan kasvotusten etäyhteydellä Zoom-videopalvelun kautta. Etätapaamiset kestävät 30-45 minuuttia per kerta.  Halutessaan asiakas saa etätapaamisesta nauhoitetun videon.

Elämänpolun valmennuksen tulos

Elämänpolkuvalmennuksen jälkeen asiakas tunnistaa elämänsä kehityskohteet ja oivaltaa mitkä menetelmät ja työkalut auttavat hänet saavuttamaan tavoitetilansa.

Erityisasiantuntemuksen tarve

Jos valmennuksen aikana havaitaan kehityskohteita, joihin tarvitaan asiantuntijan erityisosaamista, Oivaltamispalvelun luotettavat kumppanit tarjoavat eri aihealueiden asiantuntijapalveluita. Mahdollisten lisäpalveluiden tarve kartoitetaan asiakkaan niin halutessaan elämänpolun valmennuksen yhteydessä.

Hinnoittelu ja palvelun ostaminen

Elämänpolun valmennus rakentuu neljästä eri vaiheesta. Halutessasi voit ostaa yksittäisiä vaiheita, tai koko palvelupaketin kerralla. Yksittäinen vaihe maksaa 100 € + alv. Koko palvelu kerralla ostettuna maksaa 400 € + alv.

Ostamalla elämänpolun valmennuksen kaikki vaiheet kerralla säästät 100 euroa + alv! Kaikki vaiheet kerralla ostettuna saat myös lisäksi kaksi seurantatapaamista.

Palvelusta veloitetaan jokaisen vaiheen hankkimisen yhteydessä.

Elämänpolun valmennuksen ostaminen tapahtuu Holvi-palvelussa olevan Oivaltamispalveluiden verkkokaupan kautta.

SUOSITUKSIA